Český návod k použití Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký -
hra o nelehké cestě pohádk
Návod k použití Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký
Český návod k použití Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký je povinnen přikládat prodejce zboží ke každému výrobku,
tuto povinnost jim přikládá zákon.
Pokud manuál k Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký nebyl přiložen, je to porušení
a návod k obsluze by Vám měl prodejce zboží dodat.
Databáze návodů je průběžně doplňována uživateli a aktualizovaná o nové manuály - databázi můžete rozšířit i vy - máte-li český návod nebo servisní manuál k tomuto produktu, nahrajte nám jej. Pomůžete tak ostatním uživatelům, děkujeme!
Náš server Vám pomůže s užíváním Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký,
databáze je doplňována zkušenými lidmi a fanoušky výrobce EFKO.
Přečtěte si také diskuzi k Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký.
Návod k použití pro Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký Český návod EFKO k použití výrobku Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký udává:
1) Obsah balení
2) Zapojení a montáž
3) Nastavení výrobku EFKO 4) Řešení problémů odborná pomoc 5) Kontakt na opravny a servis EFKO 6) Značka: EFKO 7) EAN kód: 8595028868319
Jste-li majitelem Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký od EFKO a vlastníte návod k použití či servisní manuál
pomožte nám rozšířit databázi a nahrajete nám svůj manuál. Pomůžete ostatním uživatelům, hledající návody pro správnou funkci výrobku.
- upload souboru s návodem je možné ve formátech (doc, pdf, jpg)
Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký -
hra o nelehké cestě pohádkových bytostí do princova zámku, vyhrává ten, kdo cestu plnou překážek a nástrah zvládne nejrychleji
Otázky a odpovědi týkájící se českého návodu k použití
Desková hra EFKO Dlouhý, Široký a Bystrozraký
Postup
DLOUHÝ, ŠIROKÝ A BYSTROZRAKÝ
1. Do herního plánu jsou zakresleny dva druhy políček. Políčka černá jsou normální postupová a na červených se něco děje. Znamenají buď zdržení nebo naopak rychlejší postup.
2. Hráči házejí postupně nejprve kostkou s obrázky a podle vržených obrázků si rozdělí kartičky a figurky. Každý si veme figurku té barvy, která je v kolečku jeho obrázku.
3. Hráči házejí postupně oběma kostkami a nasazují do hry svoji figurku jakmile jim na kostce padne příslušný obrázek. Druhá kostka udává současně počet políček, o který má hráč postoupit.
4. I během hry používají hráči obou kostek, hraje však figurka, která právě padne na vržené kostce bez ohledu na to , kterému hráči patří.
Podaří-Ii se hráči hodit obrázek vlastní figurky, postupuje s ní vpřed o dvojnásobný počet políček.
Setkají-Ii se dvě figurky na stejném políčku, nepostupují při následujícím hodu. Po dobu zákazu postupu vpřed ustoupí figurky mimo dráhu.
A NYNÍ SE VYDÁME NA CESTU:
1. Na políčku č.4 zapochybuje kouzelník, zamkl-li bránu svého hradu Vracíme se s ním, aby se o tom přesvědčil a jedno kolo neházíme.
2. Na políčku č.7 objeví se v tůňce vodník, který si chce na princeznu políčit. Princezna se poleká a utečeme s ní až na políčko č.15.
3. Pod váhou Širokého se prolomila lávka a tlusťoch spadl do potoka. Proto hráč, který se hodem
dostane na
políčko č.1 O počká až Širokému uschnou gatě a jedno kolo nehází.
4. Na políčku č.13 nám poradí kohout jak si zkrátíme cestu až na políčko č.25. 5. Dlouhý jde kolem čapího hnízda a pustí se s čápem do řeči. Na políčku č.18 na něj počkáme a dvě kola neházíme.
6. Na další cestě se nachází jeskyně - vchod do pekla. Kouzelník se neudrží, aby se nepozdravil se švagrem Luciferem, a proto na políčku č.22 máme zdržení a jedno kolo neházíme.
7. Kouzelník chce ale nahradit promeškaný čas, posadí se na netopýra, který s ním poletí. Hráč se proto z políčka č.26 dostane ihned na políčko č.36.
8. Na políčku č.30 dostane kouzelník od známého ševce, který vyrábí sedmimílové boty, pár střevíčků pro princezničku, které hráče zanesou až na políčko č.48.
9. Na políčku č.33 potkáme žabí královnu, která nám poradí, jak se dostat na políčko č.50.
10. Na políčku č.39 uvidí Bystrozraký mezi stromy, že se v lese potulují loupežníci a vrátíme se s ním na políčko č.36.
11. Aby našel správnou cestu, sundal si Bystrozraký šátek z očí. Cestu našel a musíme na něj počkat, než si oči zase zaváže. Proto ocitneme-li se na políčku č.41, jedno kolo nehrajeme.
12. Na políčku č.44 s princem, který usedá nedočkavě na koně, přesuneme svoji figurku na políčko č.49.
13. Princezna zabloudila v lese a hodný poustevník ji vyvedl na správnou cestu. Svezeme se s ní a postoupíme z políčka č.46 na políčko č.56.
14. Bystrozraký vidí sice do dálky za hory a doly, nedává však pozor na cestu před sebou. Na políčku č.53 zakopne a rozbije si nos. Čekáme s ním, než se z toho vzpamatuje a jedno kolo neházíme.
15. Na políčku č.58 překročíme s Dlouhým jedním krokem řeku a dostaneme se na políčko č.68.
16. Z políčka č.61 vede zkratka kolem lesa až na políčko č.73.
17. Pro Širokého je připraveno na políčku č.70 posilnění a než to všechno spořádá, zmeškáme s ním jedno házení
18. Na políčku č.75 potkáme lišku, která nás sveze jako Budulínka na políčko č.80.
19. Tam poblíž však bydlí drak, se kterým se princ pustí do boje. Počkáme si na políčku č.81 jak to dopadne a jedno kolo neházíme.
20. Za pobitým drakem u políčka č.84 má svoji sluji čarodějnice. Poněvadž však jde s námi polepšený kouzelník, nebojíme se čarodějnice a přejdeme klidně na další políčko.
21. Široký pospíchá, na políčku č.87 se překotí a kutálí se z vršku. Běžíme za ním a zastavujeme se se svojí figurkou až na políčku č.93.
22. Na políčku č.92 potká Dlouhý trpaslíka, zapovídá se s ním a jde ho doprovodit, při čemž zapomene, že má dlouhé nohy. Běžíme s ním a vracíme se až na políčko č.76.
23. Na políčko č.94 vidíme, že jsme nedaleko cíle. Princezna chce být na princově zámku krásná, a proto si češe svoje zlaté vlasy. Učešeme se s ní, zdržíme se o dvě kola.
24. Políčko č.100 je cílem našeho závodu. Kdo se tam dostane první, vítězí a čeká na něj páže s kyticí.