Český návod k použití Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L -
Rám Genius LT Carbon Concept
Návod k použití Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L
Český návod k použití Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L je povinnen přikládat prodejce zboží ke každému výrobku,
tuto povinnost jim přikládá zákon.
Pokud manuál k Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L nebyl přiložen, je to porušení
a návod k obsluze by Vám měl prodejce zboží dodat.
Databáze návodů je průběžně doplňována uživateli a aktualizovaná o nové manuály - databázi můžete rozšířit i vy - máte-li český návod nebo servisní manuál k tomuto produktu, nahrajte nám jej. Pomůžete tak ostatním uživatelům, děkujeme!
Náš server Vám pomůže s užíváním Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L,
databáze je doplňována zkušenými lidmi a fanoušky výrobce SCOTT CYKLO.
Přečtěte si také diskuzi k Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L.
Návod k použití pro Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L Český návod SCOTT CYKLO k použití výrobku Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L udává:
1) Obsah balení
2) Zapojení a montáž
3) Nastavení výrobku SCOTT CYKLO 4) Řešení problémů odborná pomoc 5) Kontakt na opravny a servis SCOTT CYKLO 6) Značka: SCOTT CYKLO 7) EAN kód: 7613257098879
Jste-li majitelem Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L od SCOTT CYKLO a vlastníte návod k použití či servisní manuál
pomožte nám rozšířit databázi a nahrajete nám svůj manuál. Pomůžete ostatním uživatelům, hledající návody pro správnou funkci výrobku.
- upload souboru s návodem je možné ve formátech (doc, pdf, jpg)
Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L -
Rám Genius LT Carbon Concept, technologie IMP5, vlákno HMF, zadní stavba alu slitina 6061, kónická hl. trubka, zadní patky IDS SL pro osu 12 x 142 mm mm, nastavitelná výška středu, ISCG05, zdvih 185 mm
Zadní stavba odpružená
Geometrie univerzální
Tlumič Scott Equalizer 3, 3 režimy tlumení - úplné uzamčení (lockout), snížený zdvih na 110 mm a plný zdvih 185 mm, přepínání mezi režimy páčkou na řídítkách Twinloc, regulace odskoku
Vidlice Rock Shox Lyrik RLR, vzduchová pružina, kónický sloupek (1 1/8''/1,5''), regulace odskoku, uzamykání (z řídítek páčkou Twinloc), stavitelný zdvih 140 nebo 180 mm, pevná osa Maxle 20 mm
Řadící páčky Sram X.7 Trigger
Přesmykač Sram X.7
Přehazovačka Sram X.9, dlouhé vodítko, 30 rychlostí
Kliky Sram X.9 3.3, GXP PF, 44/33/22 zubů, převodníky z alu slitiny
Středová osa Sram GXP PF, 41 x 89,5 mm
Kazeta Sram PG 1050, 12-36 zubů
Řetěz Sram PC 1031
Brzdové páky Avid Elixir R
Brzdy hydraulické kotoučové Avid Elixir R
Kotouče 203 mm přední, 185 mm zadní kotouč
Hlavové složení Syncros AM Pro, 1,5'' - 1-1/8'', semiintegrované, 50/61 mm
Představec Scott AM, 31,8 mm, 1 1/8'', sklon 6°
Řídítka Scott Pilot 20 Pro, alu slitina 7075, zvýšení 20 mm, šířka 700 mm
Gripy Scott Lock-On
Sedlovka Crankbrothers Joplin 4, stavitelná sedlovka, 31,6 mm
Sedlo Scott AM, ližiny 7 mm
Přední náboj DT Swiss AM 20 Disc IT, osa 20 mm
Zadní náboj DT Swiss AM 20 Disc IT, RWS, 12 x 142 mm
Ráfky DT Swiss AM 20, 32 děr, Tubeless ready
Dráty DT Swiss Champion, černá, 1,8 mm
Pláště Schwalbe Fat Albert EVO, 26 x 2,40'', 67 EPI, kevlarová patka, ochrana Snake Skin, Tubeless ready, směsi Trail Star (přední), Pace Star (zadní)
Hmotnost 14
Velikost kol 26''
Velikost L
Model roku 2011
Typ brzd hydraulické kotoučové
Toto kolo značky Scott je před odesláním profesionálně seřízeno !
Otázky a odpovědi týkájící se českého návodu k použití
Kolo SCOTT CYKLO Genius LT 20 2011 - vel. L
Dostal jsem kolo scott tl 20 a nemám k němu návod, nevím jak nastavit odpružení vidlic. Tlumič equalizer 3 má dva ventilky, stříbrný je v pohodě vysokotlakou pumpičkou nastavím předepsaný tlak. Ale černý ventilek je problematičtější, neb hustilka (výrobce Autor) má jinou nepatrně jinoukoncovku, prosím můžete mi poradit. Děkuji Za odpověď.
Na vidlici i na tlumiči jsou tabulky, kde je váha a příslušný tlak, na který nafoukáš. Na černý ventilek mi funguje pumpička na vidlice, má dlouhou tenkou koncovku, nic speciálního to není. V pardubickém Scottu p.Půlpán doporučuje foukat o něco míň, než je v tabulkách, ale to záleží na sagu. Pumpování tlumiče: přepnout dual lock na plný zdvih, najdřív foukat černý a potom stříbrný ventilek. 4ervená kolečka na komorách musí být vždy nastavené na stejnou hodnotu, šteluje se tím rychlost odskoku.